Παρασκευή, 18 Νοεμβρίου 2011

Ξεκινάω δουλειά

Με κάλεσαν πάλι σε σχολεία για δουλεια. Καλύτερα αργά παρα ποτέ. Το πρόβλημα είναι οτι θα δουλευω μεσημέρι. Πρέπει να φροντίζω να μαγειρευω το πρωι ώστε να έχω φαγητό που θέλω όταν θα τελειώνω να φάω και να μην τρώω οτι να ναι. Γυμναστική σήμερα :
έκανα τις ασκήσεις απο μια φορά, τα Mountain claims και τα push ups τα κάνω ακουμπώντας στο τραπέζι. Επιπλέον έκανα ψαλιδάκια και ασκήσεις που δεν ξέρω πως τις λένε για μέσα - έξω πόδια και γλουτούς.

Τετάρτη, 16 Νοεμβρίου 2011

Ασκήσεις για κοιλιακούς και για πόδια, γλουτούς

Ασκήσεις για κοιλιακούς...δύσκολες για μένα προς το παρόν! Όταν τις καταφέρω όλες θα είμαι σε καλό δρόμο!

Και ασκήσεις για πόδια γλουτούς:

Απλές ασκήσεις για όλο το σώμα x4

Απλές ασκήσεις για όλο το σώμα x4

Δευτέρα, 14 Νοεμβρίου 2011

Η προηγούμενη εβδομάδα ήταν κουραστική

Η προηγούμενη εβδομάδα ήταν κουραστική... Κιλά στο ζύγισμα έμεινα στα ίδια, ένα τραπέζι την Τετάρτη, μάζεμα του σπιτιού και φροντίδα της μικρής μου κατανάλωσαν χρόνο και ενέργεια. Επίσης το ψητό που έκανα για το τραπέζι μάλλον είχε παραπάνω λίπος και ενεργοποίησε τη χολή, με αποτέλεσμα να χω πόνους 3 βράδια. Ο θηλασμός είχε ελλατωθεί πια τόπο πολύ που τον σταμάτησα και πήρα 1 χάπι για τη χολή. Ο αρχικές μου μετρήσεις ήταν Στήθος 109, μέση 82, περιφέρια 124... Άρα για να μπω στο Νο 46 που είναι 114cm πρέπει να χάσω 10 εκ απο την περιφέρεια. Την προηγούμενη Δευτλερα, όπως και σήμερα κάνω ενα cardio πρόγραμμα της Πετρουλάκη απο ενα DVD του Shape που είχα. Την προηγούμενη φορά πιάστηκαν τα πόδια μοθ μια χαρά... Αυριο να δούμε.

Τρίτη, 8 Νοεμβρίου 2011

Οι αρχικές διαστάσεις

Στην αρχή λοιπόν : Στήθος : 109 Μέση : 82 Περιφέρεια : 124

Πέμπτη, 3 Νοεμβρίου 2011

Πρώτο επίσημο ζύγισμα

Πρώτο επίσημο ζύγισμα μετά από μια εβδομάδα διατροφής και άσκησης. Θα προσπαθήσω να ζυγίζομαι κάθε Πέμπτη. Ζυγισμα λοιπόν στα 96,9 κιλά! Μακάρι να συνεχίσω να χάνω με τον ίδιο ρυθμό :)

Τετάρτη, 2 Νοεμβρίου 2011

Μετά από 3 μέρες πάλι γυμναστική

Έκανα πάλι το παλιό καλό aerobic, 4 video σήμερα...



και τέλος το video για κοιλιακούς και γλουτούς
Φαγητό :
Πρωινό : γάλα με δημητριακά
Δεκατιανό : 1 φέτα milner, 1 φέτα γαλοπούλα
Μεσημεριανό : κεφτεδάκια, πατάτες, καρότο, κολοκύθι στο φούρνο, σταφύλι
Βράδυ : 1 γιαούρτι με ηλιόσπορους, βρώμη και δημητριακά, 20 αμύγδαλα, 4 αποξηραμένα δαμάσκηνα

Τρίτη, 1 Νοεμβρίου 2011

Αποτελέσματα γυμναστικής και διατροφή

Η γυμναστική του Σαββάτου ήταν το κάτι άλλο. Κυριακή και Δευτέρα τα πόδια μου ήταν πιασμένα, το ένιωθα κάθε φορά που πήγαινα να κάτσω.

Φαγητό Κυριακή 
Πρωινό : γάλα με δημητριακά
Μεσημεριανό : 1 μπριζόλα στα κάρβουνα, σαλάτες, 3-4 μεγάλες τηγ. πατάτες, γαλακτομπούρεκο, χαλβάς
Απόγευμα : 1/2 μπανάνα, 1/2 αχλάδι, 10 αμύγδαλα
Βράδυ : 2 τοστ με τυρί  και γαλοπούλα


Φαγητό Δευτέρα
Πρωινό : γάλα με δημητριακά
Δεκατιανό : 1 γιαούρτι με αναλατους ηλοσπορους
Μεσημεριανό : ψαρόσουπα, κοκκινόψαρο στον ατμό, λαχανικά βραστά
Βράδυ : 2 παξιμαδάκια με τυρί cottage

Φαγητό σήμερα
Πρωινό : γάλα με δημητριακά
Μεσημεριανό : ψαρόσουπα, κοκκινόψαρο στον ατμό, λαχανικά βραστά
Απόγευμα : 1/2 μπανάνα, 1/2 αχλάδι
Βράδυ : γάλα με δημητριακά